Fra skippertak til kontinuerlig prosess: innføring av mappevurdering og individuelle læringsmål ut fra et sosiokulturelt kunnskapssyn ved vernepleierutdanningen
dc.contributor.author | Saur, Ellen | |
dc.contributor.author | Johansen, Oddbjørn | |
dc.date.accessioned | 2011-03-02T11:58:41Z | |
dc.date.available | 2011-03-02T11:58:41Z | |
dc.date.issued | 2002-11 | |
dc.identifier.isbn | 8274563026 | |
dc.identifier.issn | 15028186 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146257 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Nord-Trøndelag | en_US |
dc.subject | mappevurdering | en_US |
dc.subject | læringsmål | en_US |
dc.subject | vernepleierutdanning | en_US |
dc.subject | pedagogikk | en_US |
dc.subject | prosessorientert læring | en_US |
dc.title | Fra skippertak til kontinuerlig prosess: innføring av mappevurdering og individuelle læringsmål ut fra et sosiokulturelt kunnskapssyn ved vernepleierutdanningen | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 103 s. | en_US |