Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNergård, Tone
dc.contributor.authorVerstad, Berit
dc.date.accessioned2011-08-18T07:17:03Z
dc.date.available2011-08-18T07:17:03Z
dc.date.issued2004-05
dc.identifier.isbn82-7456-356-5
dc.identifier.issn1502-8186
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146273
dc.description.abstractGården som pedagogisk ressurs (GSPR) i Nord-Trøndelag er et pilotprosjekt som bygger på, videreutvikler og lager regionale tilpasninger av erfaringene som ble gjort i eksempelsamlinga ”Gården som pedagogisk ressurs” innenfor prosjektet Levande skule ved Norges landbrukshøgskole (NLH-Ås) (mer om dette i kap. 2.1). Sentrale intensjoner i prosjektet Gården som pedagogisk ressurs i Nord-Trøndelag er å vise hvordan gården på ulike måter kan brukes som læringsarena for elever i grunnskolen, og utvikle modeller for hvordan slike gård-skolesamarbeid kan forankres i det kommunale forvaltningssystemet. I dette ligger også spørsmålet om hvordan slike samarbeid kan bli inntekt for bøndene som deltar.en_US
dc.description.sponsorshipHøgskolen i Nord-Trøndelagen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Nord-Trøndelagen_US
dc.relation.ispartofseriesRapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;16
dc.subjectgårdenen_US
dc.subjectpedagogisk ressursen_US
dc.subjectNord-Trøndelagen_US
dc.titleLæring gir næring – næring gir læring? Gården som pedagogisk ressurs i Nord-Trøndelag: evalueringsrapport nr 1en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber77 bl.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel