dc.contributor.author | Valderaune, Victor | |
dc.contributor.author | Bjerkan, Jorunn | |
dc.date.accessioned | 2013-04-08T07:14:59Z | |
dc.date.available | 2013-04-08T07:14:59Z | |
dc.date.issued | 2013-04-08 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7456-681-1 | |
dc.identifier.issn | 1504-7172 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146295 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten beskriver et prosjekt med implementering av elektroniske verktøy for dokumentasjon av helsehjelp ved Høgskolen I Nord-Trøndelag.
Hovedmål for prosjektet var å utarbeide undervisningsopplegg for sykepleier- og vernepleierstudenter i bruk av ulike elektroniske pasient- og brukerdokumentasjonsverktøy i forbindelse med utdanningsløpet fram mot fagutøvelsen av eget yrke.
Den metodiske strategien i prosjektet var en livssyklusmodell for bruk av IKT -programvare, med fokus på den eksplorative og implementerende fasen. Prosjektet hadde seks delmål, som hver for seg var viktige for progresjonen og måloppnåelsen i prosjektet | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Rapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;89 | |
dc.subject | elektronisk pasientjournal | no_NO |
dc.subject | dokumentasjon i helse- og sosialsektoren | no_NO |
dc.subject | digitale verktøy | no_NO |
dc.subject | IKT-opplæring | no_NO |
dc.title | Dokumentere hva – hvor? Utredning og undervisningsopplegg om digitale dokumentasjonsverktøy for studenter ved Høgskolen i Nord-Trøndelag | no_NO |
dc.type | Peer reviewed | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.source.pagenumber | 29 s. | no_NO |