Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorValderaune, Victor
dc.contributor.authorBjerkan, Jorunn
dc.date.accessioned2013-04-08T07:14:59Z
dc.date.available2013-04-08T07:14:59Z
dc.date.issued2013-04-08
dc.identifier.isbn978-82-7456-681-1
dc.identifier.issn1504-7172
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146295
dc.description.abstractDenne rapporten beskriver et prosjekt med implementering av elektroniske verktøy for dokumentasjon av helsehjelp ved Høgskolen I Nord-Trøndelag. Hovedmål for prosjektet var å utarbeide undervisningsopplegg for sykepleier- og vernepleierstudenter i bruk av ulike elektroniske pasient- og brukerdokumentasjonsverktøy i forbindelse med utdanningsløpet fram mot fagutøvelsen av eget yrke. Den metodiske strategien i prosjektet var en livssyklusmodell for bruk av IKT -programvare, med fokus på den eksplorative og implementerende fasen. Prosjektet hadde seks delmål, som hver for seg var viktige for progresjonen og måloppnåelsen i prosjektetno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;89
dc.subjectelektronisk pasientjournalno_NO
dc.subjectdokumentasjon i helse- og sosialsektorenno_NO
dc.subjectdigitale verktøyno_NO
dc.subjectIKT-opplæringno_NO
dc.titleDokumentere hva – hvor? Utredning og undervisningsopplegg om digitale dokumentasjonsverktøy for studenter ved Høgskolen i Nord-Trøndelagno_NO
dc.typePeer reviewedno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.source.pagenumber29 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel