dc.contributor.author | Almvik, Hallgeir | |
dc.date.accessioned | 2012-01-30T12:15:55Z | |
dc.date.available | 2012-01-30T12:15:55Z | |
dc.date.issued | 2012-01-30 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146654 | |
dc.description.abstract | Denne studien handler om førskolelæreres forståelse og praksis med barns psykiske helse. Studien består av 2 fagartikler. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | barn | no_NO |
dc.subject | psykisk helse | no_NO |
dc.title | Førskolebarn og psykisk helse | no_NO |
dc.title.alternative | Hvilken forståelse og praksis har førskolelærere med å kartlegge og forebygge barns psykiske helse? | no_NO |
dc.title.alternative | Preschool children and mental health. | no_NO |
dc.title.alternative | How do preschool teachers understand and practice mapping and preventive mental health work for children | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 64 s. | no_NO |