Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKrogstad, Olav
dc.date.accessioned2009-05-07T09:23:48Z
dc.date.issued2007-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146678
dc.description.abstractFremmedspråklige elever bruker lang tid og mange timer i for å oppnå førerkort og de får senere en svært høy ulykkesfrekvens som sjåfører. Denne oppgaven tar fatt i dette problemet og omhandler tilrettelegginger i undervisningen for å bedre læringsprosessen for fremmedspråklige elever i trafikkopplæringen. I et forprosjekt ble nåsituasjonen om hvilke tiltak trafikkskolene gjennomfører i dag undersøkt. Denne nåsituasjonen er et av grunnlagene for forskningen i dette prosjektet. Målet med denne oppgaven, er å undersøke hvordan bilføreropplæringen kan tilrettelegges slik at opplæringen skal gi best mulig resultat for denne elevgruppen.en
dc.format.extent541767 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.publisherHøgskolen i Akershus; Avdeling for yrkesfaglærerutdanningen
dc.subjectbilføreropplæringen
dc.subjectfremmedspråkligeen
dc.subjecttrafikkopplæringen
dc.subjectpedagogikken
dc.titleBilføreropplæring for fremmedspråklige: hvordan kan bilføreropplæringen tilrettelegges for fremmedspråklige eleveren
dc.typeMaster thesisen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel