Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSøndenaa, Ove
dc.date.accessioned2010-09-29T10:50:08Z
dc.date.available2010-09-29T10:50:08Z
dc.date.issued2010-09-29T10:50:08Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146697
dc.description.abstractTemaet for denne oppgaven er tilsyn av trafikkskoler, med problemstillingen: ”Hvordan utføres tilsyn av undervisning i trafikalt grunnkurs, og hvordan kan dette påvirke opplæringen ved trafikkskolene?” Metodene brukt for å undersøke dette var en kombinasjon av kvalitative intervju, observasjon og dokumentstudier. Undersøkelsene viste at tilsynet kan påvirke trafikkskolene ved at en får en utenforståendes mening eller at undervisningen tilpasses etter hva trafikkskolene forventer at skal undersøkes. I tillegg kan tilsynet gjøre hverdagen enklere for nyutdannede som ønsker å bidra med sin kunnskap om refleksjon og veiledning. Det vil derfor ikke nødvendigvis være hensiktsmessig å la nyutdannede slippe tilsyn, hvilket til en viss grad praktiseres i dag.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofseriesKandidatoppgave 2010;
dc.titleTilsyn av trafikkskoleren_US
dc.typeStudent paper, othersen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel