• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNT
  • Kandidatoppgaver
  • View Item
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNT
  • Kandidatoppgaver
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hvordan oppfatter elevene trafikklæreren sin?

Moe, Morten
Student paper, others
Thumbnail
View/Open
Kandidatoppg v 12 M Moe.pdf (600.3Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/146750
Date
2012-08-28
Metadata
Show full item record
Collections
  • Kandidatoppgaver [129]
Abstract
Oppgaven er basert på problemstillingen ”Hvordan oppfatter elevene trafikklæreren sin?”.

Oppgaven tar sikte på å gi et bilde av hvordan elevene oppfatter trafikklæreren sin basert på tilslutningen til påstander tuftet på pedagogisk teori, og hva vi som trafikklærere kanskje bør være spesielt oppmerksomme på når det gjelder vår omgang med elevene.

Spørreundersøkelsen ble gjennomført ved NTNU i Trondheim i januar 2012 og totalt 53 respondenter har deltatt, hvorav 32 er menn og 21 er kvinner.

Resultatet antyder at flertallet av respondentene i undersøkelsen er positive til trafikklæreren sin og ville ha anbefalt han til en venn. Trafikklæreren blir oppfattet som svært punktlig siden påstanden ”Trafikklæreren min møtte opp til kjøretimer til avtalt tid” har den høyeste tilslutningen fra respondentene i undersøkelsen. Påstanden med lavest tilslutning i undersøkelsen er ”Trafikklæreren min hadde en høy miljøbevissthet”.

Resultatet antyder også at de kvinnelige respondentene er mer kritiske enn menn til påstandene som dreier seg om personlige relasjoner og oppfølging.
Series
Kandidatoppgave;2012

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit