Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMoe, Morten
dc.date.accessioned2012-08-28T09:10:05Z
dc.date.available2012-08-28T09:10:05Z
dc.date.issued2012-08-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146750
dc.description.abstractOppgaven er basert på problemstillingen ”Hvordan oppfatter elevene trafikklæreren sin?”. Oppgaven tar sikte på å gi et bilde av hvordan elevene oppfatter trafikklæreren sin basert på tilslutningen til påstander tuftet på pedagogisk teori, og hva vi som trafikklærere kanskje bør være spesielt oppmerksomme på når det gjelder vår omgang med elevene. Spørreundersøkelsen ble gjennomført ved NTNU i Trondheim i januar 2012 og totalt 53 respondenter har deltatt, hvorav 32 er menn og 21 er kvinner. Resultatet antyder at flertallet av respondentene i undersøkelsen er positive til trafikklæreren sin og ville ha anbefalt han til en venn. Trafikklæreren blir oppfattet som svært punktlig siden påstanden ”Trafikklæreren min møtte opp til kjøretimer til avtalt tid” har den høyeste tilslutningen fra respondentene i undersøkelsen. Påstanden med lavest tilslutning i undersøkelsen er ”Trafikklæreren min hadde en høy miljøbevissthet”. Resultatet antyder også at de kvinnelige respondentene er mer kritiske enn menn til påstandene som dreier seg om personlige relasjoner og oppfølging.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.relation.ispartofseriesKandidatoppgave;2012
dc.titleHvordan oppfatter elevene trafikklæreren sin?no_NO
dc.typeStudent paper, othersno_NO
dc.source.pagenumber33 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel