Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMoe, Gøril
dc.date.accessioned2013-09-04T10:56:33Z
dc.date.available2013-09-04T10:56:33Z
dc.date.issued2013-09-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147091
dc.description.abstractFormålet med denne studien var å undersøke om fysiske egenskaper er en avgjørende/hoved faktor for vurdering med tanke på karaktersetting i kroppsøving i norsk grunnskole. Og videre om dette henger sammen med elevenes fødselsdato. Resultatet viser signifikante sammenhenger ved at en økning i samlet fysisk prestasjon også gir en økning i oppnådd karakter. Det ble ikke funnet noen signifikante verdier i forhold til relativ alderseffekt, selv om det var en nedgående tendens i favør av de første kvartaleneno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.titleSammenhengen mellom fysiske egenskaper og karaktersetting i kroppsøving. Er det en fordel å være ”større, sterkere, raskere” også ved vurdering i kroppsøving?no_NO
dc.title.alternativeThe relationship between physical characteristics and attainment in physical education. Is there an advantage of being “bigger, stronger, faster” also in physical education assessment?no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber25 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel