Trenger mer it-pedagogikk
dc.contributor.author | Kolås, Line | |
dc.date.accessioned | 2008-11-04T09:16:51Z | |
dc.date.issued | 2008-10-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147107 | |
dc.description.abstract | Digitale læringsplattformer er e-læringssystemer utviklet for å organisere læring og undervisning via internett med det formål å fremme læring hos studentene. Digitale læringsplattformer har vært i bruk i over ti år ved universitet og høgskoler. I etterkant har videregående skoler og mange grunnskoler anskaffet slike systemer, først og fremst de norske systemene Fronter og It’s learning. Tross langvarig bruk av digitale læringsplattformer greier ikke lærerne å bruke e-læringssystemene til å fremme læring hos studentene. Man kan ikke lenger skylde på at man er i en innføringsfase, systemets barnesykdommer eller mangel på erfaring. | en |
dc.format.extent | 95832 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.subject | e-læring | en |
dc.subject | digital kompetanse | en |
dc.subject | læringsplattformer | en |
dc.subject | læring | en |
dc.title | Trenger mer it-pedagogikk | en |
dc.type | Chronicle | en |
dc.source.journal | Trønder-Avisa |