Tolærersystem og praktisering av klasseledelse – Besvart i lys av egne observasjoner og intervjuer av to lærere
dc.contributor.author | Andersen, Camilla Enga | |
dc.date.accessioned | 2014-09-24T09:17:51Z | |
dc.date.available | 2014-09-24T09:17:51Z | |
dc.date.issued | 2014-09-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/221407 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/ | * |
dc.subject | tolærersystem | nb_NO |
dc.subject | klasseledelse | nb_NO |
dc.title | Tolærersystem og praktisering av klasseledelse – Besvart i lys av egne observasjoner og intervjuer av to lærere | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 24 s. | nb_NO |