Elevsamtaler – til barns og unges beste? : en teoretisk og empirisk studie av elevsamtaler i grunnskolen
dc.contributor.author | Limstrand, Kirsten Margrethe | |
dc.date.accessioned | 2014-11-19T10:07:22Z | |
dc.date.available | 2014-11-19T10:07:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/226170 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Nordland | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | UiN-rapport;nr. 10/2014 | |
dc.title | Elevsamtaler – til barns og unges beste? : en teoretisk og empirisk studie av elevsamtaler i grunnskolen | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 370 |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
UiN-rapport [10]