Ord- og begrepslæring i naturfag på mellomtrinnet. En studie i hva som regnes som vanskelige ord og begrep i 3 klasser på mellomtrinnet i naturfag ved to skoler, og hvordan det arbeides med vanskelige ord og begrep.
dc.contributor.author | Jermstad, Katrine | |
dc.date.accessioned | 2016-08-18T09:32:04Z | |
dc.date.available | 2016-08-18T09:32:04Z | |
dc.date.issued | 2016-08-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2399785 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Ord- og begrepslæring i naturfag på mellomtrinnet. En studie i hva som regnes som vanskelige ord og begrep i 3 klasser på mellomtrinnet i naturfag ved to skoler, og hvordan det arbeides med vanskelige ord og begrep. | nb_NO |
dc.title.alternative | Difficult words and concepts in lower secondary science curriculum. A study in which teacher’s define difficult words and concepts for 3 classes of lower secondary students in two different schools, and how they work with these challenges | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 31 s. | nb_NO |