Blar i Høgskolen i Nesnas skriftserie på emneord "VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283"
Viser treff 1-6 av 6
-
Elevaktive undervisningsmetoder i naturfag brukt til å formidle den kinetiske partikkelteorien for stoffa
(Høgskolen i Nesnas skriftserie, Textbook, 2009-03-24) -
Etterutdanning i motorikk, dans og uteskole - endres praksis?
(Høgskolen i Nesnas skriftserie, Research report, 2009-03-24)En undersøkelse i grunnskoler (Jacobsen mfl. 2001) viste blant annet at lærere ikke var tilfreds med kurs i sansemotorikk, dans og friluftsliv. Dette dannet utgangspunkt for dette prosjektet. Det ble gjennomført kurs i ... -
Evaluering Aktiv Oppvekst - Nordlandsprosjektet
(Høgskolen i Nesnas skriftserie, Research report, 2009-03-24)Aktiv oppvekst – Nordlandsprosjektet har tatt sikte på å bidra til mer og bedre allsidig fysisk og idrettslig aktivitet i skolehverdagen. Denne rapporten presenterer evaluering av de tiltak som er gjennomført og av prosjektet ... -
Natur- og miljøfag liv laga : en evaluering av natur- og miljøfaget etter Reform 97
(Høgskolen i Nesnas skriftserie, Research report, 2009-03-24) -
Norsksensuren som kvalitetsvurdering : tekstkvalitet basert på sensorkommentarer på de standardiserte vurderingsskjemaene - avgangsprøven i norsk i grunnskolen 1998-2001
(Høgskolen i Nesnas skriftserie, Research report, 2009-03-24) -
Tenke det, ønske det, ville det med, men gjøre det...? : en evaluering av natur- og miljøfag etter Reform 97
(Høgskolen i Nesnas skriftserie, Research report, 2009-03-24)