Vurdering for læring i kroppsøving. En kvalitativ studie av hvordan lærere i ungdomskolen praktiserer vurdering for læring i kroppsøvingsfaget
dc.contributor.author | Sahlin, Vebjørn | |
dc.date.accessioned | 2022-09-08T06:31:09Z | |
dc.date.available | 2022-09-08T06:31:09Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3016450 | |
dc.description | Master i kroppsøvings- og idrettsvitenskap - Nord universitet 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Vurdering for læring i kroppsøving. En kvalitativ studie av hvordan lærere i ungdomskolen praktiserer vurdering for læring i kroppsøvingsfaget | en_US |
dc.title.alternative | Assessment for learning in physical education. A qualitative study of how teachers in junior high school practicing assessment for learning in physical education | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 74 s. | en_US |