Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWold, Thomas
dc.date.accessioned2022-10-25T08:51:22Z
dc.date.available2022-10-25T08:51:22Z
dc.date.created2022-01-11T12:06:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationWold, T. (2022). Alternative news on social media in Norway. Communication & Society. 35(1), 137-150. doi:en_US
dc.identifier.issn0214-0039
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3028123
dc.language.isoengen_US
dc.relation.urihttps://revistas.unav.edu/index.php/communication-and-society/article/view/41273/35872
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleAlternative news on social media in Norwayen_US
dc.title.alternativeAlternative news on social media in Norwayen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 Communication & Societyen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosiologi: 220en_US
dc.source.pagenumber137-150en_US
dc.source.volume35en_US
dc.source.journalCommunication & Societyen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.15581/003.35.1.137-150
dc.identifier.cristin1978228
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 247721en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal