dc.contributor.author | Lyng, Daniel | |
dc.contributor.author | Steiro, Trygve | |
dc.contributor.author | Kruke, Bjørn Ivar | |
dc.contributor.author | Torgersen, Glenn-Egil | |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T08:06:22Z | |
dc.date.available | 2023-03-14T08:06:22Z | |
dc.date.created | 2022-12-05T15:40:45Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Lyng, D., Steiro, T., Kruke, B. I. & Torgersen, G.-E. (2022). PLIVO, pedagogikk og beredskap. En kvalitativ studie på skoleskyting og livstruende vold i skolen i nordisk kontekst. Nordic Studies in Education, 42(4), 347–360. doi: | en_US |
dc.identifier.issn | 1891-5949 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3058056 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | PLIVO, pedagogikk og beredskap. En kvalitativ studie på skoleskyting og livstruende vold i skolen i nordisk kontekst | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Forfatterne, 2022 | en_US |
dc.source.pagenumber | 347–360 | en_US |
dc.source.volume | 42 | en_US |
dc.source.journal | Nordic Studies in Education | en_US |
dc.source.issue | 4 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.23865/nse.v42.3669 | |
dc.identifier.cristin | 2088958 | |