Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTorbergsen, Hanne Kristine Skjesol
dc.contributor.authorUtvær, Britt Karin Støen
dc.contributor.authorPaulsby, Tove Engan
dc.contributor.authorHaugan, Gørill
dc.date.accessioned2023-05-26T11:55:30Z
dc.date.available2023-05-26T11:55:30Z
dc.date.created2021-07-20T16:26:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationTorbergsen, H., Utvær, B. K., Paulsby, T. E., & Haugan, G. (2021). Learning nursing during the Covid-19 pandemic; Teacher-support is exceptionally important. Journal of Nursing and Practice, 4(2), 309-318. doi:en_US
dc.identifier.issn2578-7071
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3069162
dc.language.isoengen_US
dc.publisherScholars Directen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLearning nursing during the Covid-19 pandemic ; Teacher-support is exceptionally importanten_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Authoren_US
dc.source.pagenumber309-318en_US
dc.source.volume4en_US
dc.source.journalJournal of Nursing and Practiceen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.36959/545/399
dc.identifier.cristin1922269


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal