Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHanssen, Thor-Erik Sandberg
dc.contributor.authorHasan, Saiful
dc.date.accessioned2023-06-13T06:38:21Z
dc.date.available2023-06-13T06:38:21Z
dc.date.created2023-05-30T10:05:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationHanssen, T.-E. S., & Hasan, S. (2023). Electric vehicles: An assessment of consumer perceptions using importance-performance analysis. Dansk Tidsskrift for Transportforskning, 5, 14-34. doi:en_US
dc.identifier.issn2596-9196
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3071026
dc.language.isoengen_US
dc.publisherSektionen for Infrastruktur, Vandbygning og Miljøteknologi, AAU BUILDen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleElectric vehicles : An assessment of consumer perceptions using importance-performance analysisen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2023 The Authorsen_US
dc.source.pagenumber14-34en_US
dc.source.volume5en_US
dc.source.journalDansk Tidsskrift for Transportforskningen_US
dc.identifier.doi10.54337/ojs.djtr.v5i.7368
dc.identifier.cristin2150071


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal