Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWatz, Siw Helen Martinsen
dc.contributor.authorIngstad, Kari
dc.date.accessioned2023-09-14T06:24:55Z
dc.date.available2023-09-14T06:24:55Z
dc.date.created2023-06-30T12:15:13Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationWatz, S. M. & Ingstad, K. (2023). Multitasking og acting: Helsefagarbeiderlærlingers strategier for å imøtekomme krav og forventninger. Skandinavisk tidsskrift for yrker og profesjoner i utvikling, 8(1), 80-100. doi:en_US
dc.identifier.issn2464-4153
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3089309
dc.descriptionTilgjengelig online: https://journals.oslomet.no/index.php/yrke/article/view/5110en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherOsloMet - Storbyuniversiteteten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMultitasking og acting : helsefagarbeiderlærlingers strategier for å imøtekomme krav og forventningeren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfatterne, 2023en_US
dc.source.pagenumber80-100en_US
dc.source.volume8en_US
dc.source.journalSkandinavisk tidsskrift for yrker og profesjoner i utviklingen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.7577/sjvd.5110
dc.identifier.cristin2159827


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal