«Vi er klare for å ha gym, ikke tenke på at læreren skal snakke». En casestudie om formidling og bevissthet på vurderingskriterier ved fastsetting av tallkarakter i faget.
dc.contributor.author | Leirset, Guro L. E. | |
dc.date.accessioned | 2023-11-08T13:05:23Z | |
dc.date.available | 2023-11-08T13:05:23Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3101424 | |
dc.description | Masteroppgave - Lektor i kroppsøving og idrettsfag - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | «Vi er klare for å ha gym, ikke tenke på at læreren skal snakke». En casestudie om formidling og bevissthet på vurderingskriterier ved fastsetting av tallkarakter i faget. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 43 s. | en_US |