Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTymi, Anita
dc.contributor.authorUrsin, Gøril
dc.date.accessioned2023-11-13T14:11:45Z
dc.date.available2023-11-13T14:11:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-82-7456-865-5
dc.identifier.issn2535-2733
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3102235
dc.description.abstractRapporten oppsummerer utviklingen av poster som pedagogisk ide og bruk ved bedømming av arbeidskrav i emnet Syk 105; Sykepleierens helsefremmende forebyggende og rehabiliterende funksjon. Hensikten med rapporten er å redegjøre for hvordan akademisk poster ble brukt som et pedagogisk verktøy for å lære sykepleierstudenter å finne og forholde seg kritisk til publisert forskning, og hvordan studentene jobbet med gruppeprosessen for å utvikle gode postere.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.relation.ispartofseriesFoU-rapport/Nord universitet;97
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectakademisk poster
dc.subjectpedagogisk verktøy
dc.subjectarbeidskrav
dc.subjectstudentaktiv læring
dc.subjectposter
dc.subjectsummativ evaluation
dc.subjectpeer-learning
dc.titleAkademisk poster som pedagogisk verktøy og arbeidskrav i Bachelor i sykepleieen_US
dc.typeReporten_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subject.nsiVDP::Medisinske Fag: 700::Helsefag: 800::Sykepleievitenskap: 808en_US
dc.source.pagenumber13en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal