• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i på tidsskrift 
  •   Hjem
  • Blar i på tidsskrift
  •   Hjem
  • Blar i på tidsskrift
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Nord Open Research Archive på tidsskrift "Journal for Research in Arts and Sports Education"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-6 av 6

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fenomenologisk forståelse av elevens bevegelsesaktivitet – et bidrag til innsikt i lærerens tolkningsarbeid i kroppsøvingsundervisningen 

      Lyngstad, Idar Kristian (Journal article; Peer reviewed, 2017)
    • Inkludering av minoritetsspråklige elever i kroppsøvingsfaget – utfordringer og strategier med utgangspunkt i et lærerperspektiv 

      Lagestad, Pål Arild; Mestad, Ingvild (Journal article; Peer reviewed, 2018)
    • Motstridende mål i kroppsøving i Norge - en analyse av læreplanene i faget i perioden 2006 til 2015 

      Lyngstad, Idar (Peer reviewed; Journal article, 2019)
      Siden 2006 har læreplanens formål og kompetansemål i kroppsøving i norsk skole blitt endret i 2012 og 2015. I denne artikkelen er det foretatt en analyse av endringer i formål og kompetansemål i læreplanene i kroppsøving ...
    • Negotiating Narrative Identity in Intercultural Context – the Role of Applied Theatre 

      Haraldsen, Heidi Marian; Ingul, Siri Linde (Journal article; Peer reviewed, 2017)
    • Soundpainting som musikalsk læringsverktøy i kulturskolen 

      Blix, Hilde Synnøve; Waade, Roy Aksel (Journal article; Peer reviewed, 2019)
      Samspill, improvisasjon og skapende arbeid, samt kommunikasjon med vekt på lytting og dialog, er viktige målområder i den nye «Rammeplan for kulturskolen: Mangfold og fordypning» (Norsk kulturskoleråd, 2016). Pedagogiske ...
    • "Vi rigger til så godt vi kan" – konturer av praksisarkitekturer som muliggjør og hindrer undervisning i materialet tre i kunst- og håndverksfaget i norsk barneskole 

      Maapalo, Anna Pauliina (Journal article; Peer reviewed, 2017)

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit