Tilpasset opplæring og Lesefokus : hvordan kan Lesefokus bidra til å tilpasse opplæring i lesing og skriving til alle elever i første klasse? : en kvalitativ studie av læreres erfaring med bruk av metoden Lesefokus
dc.contributor.author | Zachariassen, Nina | |
dc.date.accessioned | 2013-03-14T11:44:22Z | |
dc.date.available | 2013-03-14T11:44:22Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/141791 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2012 | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Universitetet i Nordland | no_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | no_NO |
dc.title | Tilpasset opplæring og Lesefokus : hvordan kan Lesefokus bidra til å tilpasse opplæring i lesing og skriving til alle elever i første klasse? : en kvalitativ studie av læreres erfaring med bruk av metoden Lesefokus | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 107 | no_NO |