Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPettersen, Torill Janne
dc.date.accessioned2012-06-08T12:37:13Z
dc.date.available2012-06-08T12:37:13Z
dc.date.issued2012-06-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145322
dc.description.abstractHvordan kan undervisning i praktisk-estetiske fag styrke den språksvake elevens utvikling? Målet med denne oppgaven er å argumentere for kunstfagenes rolle i spesialundervisningen, og belyse denne kunnskapens relevans i forhold til språksvake elever.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectkunstfagno_NO
dc.subjectspesialpedagogikkno_NO
dc.titleKunstfagenes plass i spesialundervisningenno_NO
dc.typeBachelor thesis
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282no_NO
dc.source.pagenumber32 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel