Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSandaker, Ann-Katrin
dc.date.accessioned2011-04-18T12:17:35Z
dc.date.available2011-04-18T12:17:35Z
dc.date.issued2011-04-18T12:17:35Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145423
dc.description.abstractDet jeg ønsker med denne oppgaven, er å så en spire til refleksjon om pedagogisk handlingsrom og valg av didaktiske metoder i barnehagen med tanke på spørsmålet "Må alle turer i barnehage foregå med stor barnegruppe?". Jeg håper at førskolelærere kan reflektere over dette, og kanskje finne at Skoggruppemetoden kan ha en allmennpedagogisk verdi som arbeidsmetode. Med allmennpedagogisk mener jeg som en motsetning til spesiel-pedagogikk. En pedagogisk arbeidsmetode som kan brukes på de fleste barn. Kanskje vil førskolelærere se nærmere på denne metoden ift. hva R06 sier om fagområdene Kropp, bevegelse og helse og Natur, miljø og teknikk, og få lyst til å prøve metodenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectskoggruppemetodenen_US
dc.subjectnaturenen_US
dc.subjectbarnehagebarnen_US
dc.subjectbarnehageen_US
dc.titleLæring gjennom mestring og barnehagebarn på tur i liten gruppeen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Other disciplines within education: 289en_US
dc.source.pagenumber36en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel