Show simple item record

dc.contributor.authorNordseth, Hugo
dc.date.accessioned2009-08-12T07:14:29Z
dc.date.issued2009-08-12T07:14:29Z
dc.identifier.isbn978- 82-7456-584-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146160
dc.description.abstractDet offentlige Norge har store ambisjoner om bruk av IT i forvaltning og offentlig tjeneste-produksjon. Innføring av IKT som virkemiddel vil legge til rette for å møte denne utviklingen og er et viktig bidrag til både å effektivisere og øke kvaliteten på tjenesten. Anskaffelse av IKT medfører også automatisering og forenkling av administrative rutiner, og bidrar derfor også til endring av de interne rutinene. En kan derfor ikke investere i IKT uten samtidig å tenke på endringer i rutiner, arbeidsprosesser og kanskje også organisasjon.en
dc.format.extent2165120 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.relation.ispartofseriesKompendium / Høgskolen i Nord-Trøndelagen
dc.subjectinformasjonsteknologien
dc.subjectledelsesverktøyen
dc.subjectIKTen
dc.subjecthjelpemidleren
dc.titleOAL151: IT som ledelsesverktøy 2009-2010: kompendium (Offentlig administrasjon og ledelse)en
dc.typeTextbooken


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record