dc.contributor.author | Dybfest, Eli Tollan | |
dc.date.accessioned | 2013-09-04T11:03:39Z | |
dc.date.available | 2013-09-04T11:03:39Z | |
dc.date.issued | 2013-09-04 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147093 | |
dc.description.abstract | Denne studien undersøker egenvurdert læringsutbytte i kroppsøving hos elever på vg2. Resultatene viser at elevene vurderte læringsutbyttet i kroppsøving relativt høyt, mellom i middels til i stor grad i forhold til spørsmålene. Det er to signifikante forskjeller mellom yrkesforberedende og studiespesialiserende programmer, når det gjelder læringsutbyttet, men ingen forskjeller når det kommer til kroppsøvingsundervisningens bidrag til læring. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | læringsutbytte | no_NO |
dc.subject | kjønnsforskjeller | no_NO |
dc.subject | kroppsøving | no_NO |
dc.title | Egenvurdert læringsutbytte i kroppsøving i videregående skole. Spørreskjemaundersøkelse blant elever på vg2 | no_NO |
dc.title.alternative | Students' evaluation of learning outcome in physical education in upper secondary school | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 40 s. | no_NO |