Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDybfest, Eli Tollan
dc.date.accessioned2013-09-04T11:03:39Z
dc.date.available2013-09-04T11:03:39Z
dc.date.issued2013-09-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147093
dc.description.abstractDenne studien undersøker egenvurdert læringsutbytte i kroppsøving hos elever på vg2. Resultatene viser at elevene vurderte læringsutbyttet i kroppsøving relativt høyt, mellom i middels til i stor grad i forhold til spørsmålene. Det er to signifikante forskjeller mellom yrkesforberedende og studiespesialiserende programmer, når det gjelder læringsutbyttet, men ingen forskjeller når det kommer til kroppsøvingsundervisningens bidrag til læring.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectlæringsutbytteno_NO
dc.subjectkjønnsforskjellerno_NO
dc.subjectkroppsøvingno_NO
dc.titleEgenvurdert læringsutbytte i kroppsøving i videregående skole. Spørreskjemaundersøkelse blant elever på vg2no_NO
dc.title.alternativeStudents' evaluation of learning outcome in physical education in upper secondary schoolno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO
dc.source.pagenumber40 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel