Kan PALS være et hjelpemiddel til å styrke klasseledelsen i skolens tilpassa opplæring?
dc.contributor.advisor | ||
dc.contributor.author | Tvenning, Gøril Tømmerberg | |
dc.date.accessioned | 2014-09-11T08:43:00Z | |
dc.date.available | 2014-09-11T08:43:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/219325 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2014 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Nordland | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Kan PALS være et hjelpemiddel til å styrke klasseledelsen i skolens tilpassa opplæring? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |