Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRisberg, Toril
dc.contributor.authorHanssen, Natallia Bahdanovich
dc.date.accessioned2015-11-18T18:24:06Z
dc.date.accessioned2015-11-20T06:52:01Z
dc.date.available2015-11-18T18:24:06Z
dc.date.available2015-11-20T06:52:01Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationRisberg, T. & Hanssen, N. B. (2014). PP-tjenesten og vurdering for læring. Psykologi i kommunen, 49(4), 63-70.nb_NO
dc.identifier.issn1892-3364
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2364900
dc.descriptionAkseptert fagfellevurdert versjon (postprint).nb_NO
dc.descriptionDette er manusversjonen av artikkelen Risberg, T. & Hanssen, N. B. (2014). PP-tjeneste og vurdering for læring. Psykologi i kommunen, 49(4), 63-70. http://www.fpkf.no/tidsskrift/
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherPsykologi i kommunennb_NO
dc.titlePP-tjenesten og vurdering for læringnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2015-11-18T18:24:06Z
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280nb_NO
dc.source.pagenumber63-70nb_NO
dc.source.volume49nb_NO
dc.source.journalPsykologi i kommunennb_NO
dc.source.issue4nb_NO
dc.identifier.cristin1156683


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel