dc.contributor.author | Johansen, Jan-Birger | |
dc.date.accessioned | 2016-02-04T16:16:14Z | |
dc.date.accessioned | 2016-02-08T08:58:58Z | |
dc.date.available | 2016-02-04T16:16:14Z | |
dc.date.available | 2016-02-08T08:58:58Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Johansen, J.-B. (2015). Psykososial helse i læringsmiljøer. Lærerens utfordringer knyttet til å utløse psykodynamisk energi og læringskraft hos eleven. Psykologi i kommunen, 50(6), 29-41. | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1892-3364 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2377335 | |
dc.description | Akseptert fagfellevurdert versjon (postprint). | nb_NO |
dc.description | Dette er manusversjonen av artikkelen Johansen, J.-B. (2015). Psykososial helse i læringsmiljøer. Lærerens utfordringer knyttet til å utløse psykodynamisk energi og læringskraft hos eleven. Psykologi i kommunen, 50(6), 29-41. http://www.fpkf.no/tidsskrift/ | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.title | Psykososial helse i læringsmiljøer. Lærerens utfordringer knyttet til å utløse psykodynamisk energi og læringskraft hos eleven | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.date.updated | 2016-02-04T16:16:14Z | |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Psychology: 260 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 29-41 | nb_NO |
dc.source.volume | 50 | nb_NO |
dc.source.journal | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.source.issue | 6 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1300517 | |