Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSjøvoll, Jarle
dc.date.accessioned2016-03-01T12:45:34Z
dc.date.accessioned2016-03-07T08:31:34Z
dc.date.available2016-03-01T12:45:34Z
dc.date.available2016-03-07T08:31:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationSjøvoll, J. (2015). Veiledning og refleksjon i erfaringsbasert læring. Psykologi i kommunen, 50(2), 5-15.nb_NO
dc.identifier.issn1892-3364
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2381590
dc.descriptionAkseptert fagfellevurdert versjon (postprint).nb_NO
dc.descriptionDette er manusversjonen av artikkelen Sjøvoll, J. (2015). Veiledning og refleksjon i erfaringsbasert læring. Psykologi i kommunen, 50(2), 5-15. http://www.fpkf.no/tidsskrift/
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherPsykologi i kommunennb_NO
dc.titleVeiledning og refleksjon i erfaringsbasert læringnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.date.updated2016-03-01T12:45:34Z
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280nb_NO
dc.source.pagenumber5-15nb_NO
dc.source.volume50nb_NO
dc.source.journalPsykologi i kommunennb_NO
dc.source.issue2nb_NO
dc.identifier.cristin1235788


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel