dc.contributor.author | Sjøvoll, Jarle | |
dc.date.accessioned | 2016-03-01T12:45:34Z | |
dc.date.accessioned | 2016-03-07T08:31:34Z | |
dc.date.available | 2016-03-01T12:45:34Z | |
dc.date.available | 2016-03-07T08:31:34Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Sjøvoll, J. (2015). Veiledning og refleksjon i erfaringsbasert læring. Psykologi i kommunen, 50(2), 5-15. | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1892-3364 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2381590 | |
dc.description | Akseptert fagfellevurdert versjon (postprint). | nb_NO |
dc.description | Dette er manusversjonen av artikkelen Sjøvoll, J. (2015). Veiledning og refleksjon i erfaringsbasert læring. Psykologi i kommunen, 50(2), 5-15. http://www.fpkf.no/tidsskrift/ | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.title | Veiledning og refleksjon i erfaringsbasert læring | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.date.updated | 2016-03-01T12:45:34Z | |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 5-15 | nb_NO |
dc.source.volume | 50 | nb_NO |
dc.source.journal | Psykologi i kommunen | nb_NO |
dc.source.issue | 2 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1235788 | |