Man må nemlig lære de her sosiale kodene. En kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker
dc.contributor.author | Falstad, Tove Pedersen | |
dc.date.accessioned | 2016-04-19T06:57:39Z | |
dc.date.available | 2016-04-19T06:57:39Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2386087 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Nordland | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Man må nemlig lære de her sosiale kodene. En kvalitativ undersøkelse av hvordan lærere kan tilrettelegge klasseromshverdagen for elever med samspillsvansker | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 75 | nb_NO |