• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Masteroppgaver i profesjonsretta naturfag by Subject 
  •   Home
  • Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU)
  • Masteroppgaver i profesjonsretta naturfag
  • Browsing Masteroppgaver i profesjonsretta naturfag by Subject
  •   Home
  • Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU)
  • Masteroppgaver i profesjonsretta naturfag
  • Browsing Masteroppgaver i profesjonsretta naturfag by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Masteroppgaver i profesjonsretta naturfag by Subject "lekser"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-3 of 3

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Leksebruk i naturfagundervisningen - Hvordan bruker lærere hjemmelekser i sin undervisning i naturfag, og hvilken betydning har type og mengde hjemmelekser for læring hos norske elever på 8. årstrinn? En undersøkelse basert på data fra TIMSS 2007 

      Alne, Knut Samson (Master thesis, 2011-09-21)
      Det viser seg at Norge har tradisjon for å gi mer hjemmelekser i naturfag enn det som er vanlig internasjonalt, og samtidig er det ingen undersøkelser som entydig viser at mye hjemmelekser i grunnskolen øker elevers læring ...
    • Lekser og læring i naturfag – kan vi lære noe fra Finland? En komparativ studie i bruk av lekser basert på data fra TIMSS 2011 

      Ronold, Kjersti (Master thesis, 2015-02-09)
      I denne undersøkelsen har jeg sammenlignet bruk og oppfølging av hjemmelekser i Norge og Finland basert på data fra TIMSS 2011, for å undersøke om lekser kan være en faktor som kan forklare prestasjonsforskjeller mellom ...
    • Lekser og læring i realfag : sammenhenger mellom prestasjoner og lekser i matematikk og naturfag/fysikk på ungdomsskole og videregående skole 

      Neppelberg, Tor Ivar (Master thesis, 2012-09-27)
      I denne undersøkelsen har jeg sett på sammenhenger mellom mengde og type lekser i norsk ungdomsskole og videregående skole i fagene matematikk og naturfag/fysikk ved å analysere data fra TIMSS 2007 for 8. trinn og TIMSS ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit