Blar i Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag på forfatter "Johansen, Oddbjørn"
-
Alle er vi annerledes! Aktivisering, kunstneriske uttrykksformer og opplevelser for alle. Et samarbeidsprosjekt mellom høgskolestudenter fra lærer- og vernepleierstudiet ved Høgskolen i Nord-Trøndelag
Saur, Ellen; Johansen, Kai Lennert; Johansen, Oddbjørn (Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag, Working paper, 2006-09) -
Evaluering av ordningen med mappe som pedagogisk redskap ved vernepleierutdanningen ved HiNT avd. helsefag Namsos
Johansen, Oddbjørn; Saur, Ellen (Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;196, Working paper, 2006-01) -
Kompetansehevingsprogrammet ”Min rolle og funksjon som tjenesteyter – holdninger og verdier”: en evaluering
Johansen, Oddbjørn; Haugenes, Marit (Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;243, Working paper, 2012-04-25)Kompetansehevingsprogrammet ”Min rolle og funksjon som tjenesteyter; holdninger og verdier” er rettet mot tjenesteytere til mennesker med utviklingshemming og er en del av prosjektet "Lettere når jeg er aktiv!". Det er ... -
Koordinatorskolen i Ytre Namdal og Bindal 2013 – 2014: evalueringsnotat av et lokalbasert kunnskapsutviklingsprosjekt av koordinatorfunksjonen i Vikna, Nærøy Leka og Bindal kommune
Johansen, Oddbjørn; Bremnes, Olav (Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;261, Working paper, 2014-08-26)Utfordringene for morgendagens helse- og sosialarbeidere blir å finne hjemme og i nærmiljøet til pasienten. Konsekvensene av og målsettingen i samhandlingsreformen er at flere brukere skal få sin bistand fra helsetjenesten ... -
SHOPP - samhandling HiNT og praksisfelt vedrørende praksis som læringsarena
Johansen, Oddbjørn; Aglen, Eva Johnsen (Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;264, Working paper, 2015-11-30)Vernepleierutdanningen har de siste årene hatt som målsetting å bedre forholdet mellom praksisfelt og utdanningsinstitusjonen. Slik som det foregår i dag blir det utformet avtaler mellom høgskolen og praksisområdet om ...