dc.contributor.author | Bliksvær, Trond | |
dc.contributor.author | Fylling, Ingrid | |
dc.contributor.author | Hustad, Bent-Cato | |
dc.contributor.author | Korneliussen, Tor | |
dc.date.accessioned | 2017-05-02T08:29:44Z | |
dc.date.available | 2017-05-02T08:29:44Z | |
dc.date.created | 2016-11-29T15:47:54Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Bliksvær, T., Fylling, I., Hustad, B.-C. and Korneliussen, T. (2017). Læreres forståelser av årsaker til en høy forekomst av spesialundervisning. Tidsskrift for velferdsforskning, 20(1), 27-44. doi: | nb_NO |
dc.identifier.issn | 2464-3076 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2441331 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetsforlaget | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Læreres forståelser av årsaker til en høy forekomst av spesialundervisning | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.rights.holder | © 2017, The Author(s) | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 27-44 | nb_NO |
dc.source.volume | 20 | nb_NO |
dc.source.journal | Tidsskrift for velferdsforskning | nb_NO |
dc.source.issue | 1 | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.18261/ISSN.2464-3076-2017-01-02 | |
dc.identifier.cristin | 1405971 | |