Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBliksvær, Trond
dc.contributor.authorFylling, Ingrid
dc.contributor.authorHustad, Bent-Cato
dc.contributor.authorKorneliussen, Tor
dc.date.accessioned2017-05-02T08:29:44Z
dc.date.available2017-05-02T08:29:44Z
dc.date.created2016-11-29T15:47:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationBliksvær, T., Fylling, I., Hustad, B.-C. and Korneliussen, T. (2017). Læreres forståelser av årsaker til en høy forekomst av spesialundervisning. Tidsskrift for velferdsforskning, 20(1), 27-44. doi:nb_NO
dc.identifier.issn2464-3076
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2441331
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleLæreres forståelser av årsaker til en høy forekomst av spesialundervisningnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.rights.holder© 2017, The Author(s)nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nb_NO
dc.source.pagenumber27-44nb_NO
dc.source.volume20nb_NO
dc.source.journalTidsskrift for velferdsforskningnb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doi10.18261/ISSN.2464-3076-2017-01-02
dc.identifier.cristin1405971


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal