Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBakken, Anja Synnøve
dc.date.accessioned2018-01-26T14:19:54Z
dc.date.available2018-01-26T14:19:54Z
dc.date.created2017-11-29T21:36:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationBakken, A. S. (2017). Notions of EFL reading in Norwegian curricula, 1939–2013. Acta Didactica Norge, 11(2): 1. doi:nb_NO
dc.identifier.issn1504-9922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2479976
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherUniversitetet i Oslonb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleNotions of EFL Reading in Norwegian Curricula, 1939–2013nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holder© 2017, The Author(s) & adno.nonb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000::Språkvitenskapelige fag: 010::Engelsk språk: 020nb_NO
dc.source.pagenumber19nb_NO
dc.source.volume11nb_NO
dc.source.journalActa Didactica Norgenb_NO
dc.source.issue2nb_NO
dc.identifier.doi10.5617/adno.4474
dc.identifier.cristin1520547


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal