dc.contributor.author | Maapalo, Anna Pauliina | |
dc.date.accessioned | 2018-04-04T21:17:45Z | |
dc.date.available | 2018-04-04T21:17:45Z | |
dc.date.created | 2018-03-14T13:14:33Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Maapalo, A. P. (2017). "Vi rigger til så godt vi kan" – konturer av praksisarkitekturer som muliggjør og hindrer undervisning i materialet tre i kunst- og håndverksfaget i norsk barneskole. Journal for Research in Arts and Sports Education, 1(1). doi: | nb_NO |
dc.identifier.issn | 2535-2857 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2492673 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Cappelen Damm Akademisk | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | "Vi rigger til så godt vi kan" – konturer av praksisarkitekturer som muliggjør og hindrer undervisning i materialet tre i kunst- og håndverksfaget i norsk barneskole | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | © 2017, The Author(s) | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 20 | nb_NO |
dc.source.volume | 1 | nb_NO |
dc.source.journal | Journal for Research in Arts and Sports Education | nb_NO |
dc.source.issue | 1 | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.23865/jased.v1.520 | |
dc.identifier.cristin | 1572789 | |