Evnerike elever : en uutnyttet ressurs i norsk skole? : en empirisk studie av læreres holdninger, kunnskaper og erfaringer.
dc.contributor.author | Petsas, Kassandra | |
dc.contributor.author | Steigen, Katarina | |
dc.date.accessioned | 2018-07-06T10:35:54Z | |
dc.date.available | 2018-07-06T10:35:54Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2504659 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpasset opplæring - Nord universitet, 2018. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Evnerike elever : en uutnyttet ressurs i norsk skole? : en empirisk studie av læreres holdninger, kunnskaper og erfaringer. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 67 | nb_NO |