Tilbaketrukne elever og sosial samhandling : en kvalitativ studie om hvordan lærere, helsesøster og psykisk helserådgiver i ungdomsskolen tilpasser for tilbaketrukne elever for økt deltakelse i sosial samhandling
dc.contributor.author | Bjørknes, Kristoffer | |
dc.contributor.author | Eriksen, Mats Stundal | |
dc.date.accessioned | 2018-10-01T13:20:09Z | |
dc.date.available | 2018-10-01T13:20:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2565549 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpasset opplæring - Nord universitet, 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Tilbaketrukne elever og sosial samhandling : en kvalitativ studie om hvordan lærere, helsesøster og psykisk helserådgiver i ungdomsskolen tilpasser for tilbaketrukne elever for økt deltakelse i sosial samhandling | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 87 | nb_NO |