Digitale beregningsverktøy som middel for tilpasset opplæring : en kvalitativ studie om lærerens oppfatninger knyttet til bruk av digitale beregningsverktøy i matematikkundervisningen på ungdomstrinnet
dc.contributor.author | Mørtsell, Lise Lillevik | |
dc.contributor.author | Stensen, Steffen Krogh | |
dc.date.accessioned | 2018-10-03T11:17:42Z | |
dc.date.available | 2018-10-03T11:17:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2566132 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpasset opplæring - Nord universitet, 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Digitale beregningsverktøy som middel for tilpasset opplæring : en kvalitativ studie om lærerens oppfatninger knyttet til bruk av digitale beregningsverktøy i matematikkundervisningen på ungdomstrinnet | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 73 | nb_NO |