«Å legge stein til byrden» En kvalitativ studie om hvordan elever i videregående skole opplever at fraværsregelen påvirker egen psykisk helse og skolesituasjon.
dc.contributor.author | Gjessing, Heidi | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T08:42:06Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T08:42:06Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2586413 | |
dc.description.abstract | Master i psykisk helsearbeid - Nord universitet 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.title | «Å legge stein til byrden» En kvalitativ studie om hvordan elever i videregående skole opplever at fraværsregelen påvirker egen psykisk helse og skolesituasjon. | nb_NO |
dc.title.alternative | «Adding to the burden» A qualitative study on how ´the rule of absence´ influence mental health and school situation for student´s in upper secondary school. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 72 s. | nb_NO |