Å mestre på tross av. En kvalitativ studie av hvordan elever med psykiske utfordringer gjennomfører videregående opplæring.
dc.contributor.author | Evjen, Julie Steinsvik | |
dc.date.accessioned | 2019-02-25T16:05:28Z | |
dc.date.available | 2019-02-25T16:05:28Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2587311 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - Nord universitet 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Å mestre på tross av. En kvalitativ studie av hvordan elever med psykiske utfordringer gjennomfører videregående opplæring. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 69 s. | nb_NO |