Overgang fra barnehage til skole for barn med autisme - pedagogers erfaring med samarbeid og tilrettelegging i overgangen
dc.contributor.author | Solbu, Sara | |
dc.date.accessioned | 2019-09-04T10:29:08Z | |
dc.date.available | 2019-09-04T10:29:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2612434 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Overgang fra barnehage til skole for barn med autisme - pedagogers erfaring med samarbeid og tilrettelegging i overgangen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 103 s. | nb_NO |