Faglig tilrettelegging for elever med autismespekterdiagnoser. En kvalitativ studie av læreres beskrivelser av tilrettelegging på ekstraordinære dager
dc.contributor.author | Tverbakk, Lise | |
dc.date.accessioned | 2019-09-12T08:58:41Z | |
dc.date.available | 2019-09-12T08:58:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2616516 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Faglig tilrettelegging for elever med autismespekterdiagnoser. En kvalitativ studie av læreres beskrivelser av tilrettelegging på ekstraordinære dager | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 73 s. | nb_NO |