Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorScherjon, Marieke Fernande
dc.date.accessioned2020-03-02T10:15:40Z
dc.date.available2020-03-02T10:15:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2644586
dc.descriptionMasteroppgave i tilpassa opplæring - 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNord universitetnb_NO
dc.subjecttilpassa opplæringnb_NO
dc.titleSOL ute, SOL inne, SOL i hjertet, SOL i sinnet? En kvalitativ studie av implementeringsprosesser i skoler som har institusjonalisert SOL som et verktøy for tilpasset leseopplæringnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282nb_NO
dc.source.pagenumber75 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel