dc.contributor.author | Scherjon, Marieke Fernande | |
dc.date.accessioned | 2020-03-02T10:15:40Z | |
dc.date.available | 2020-03-02T10:15:40Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2644586 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | SOL ute, SOL inne, SOL i hjertet, SOL i sinnet? En kvalitativ studie av implementeringsprosesser i skoler som har institusjonalisert SOL som et verktøy for tilpasset leseopplæring | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 75 s. | nb_NO |