dc.contributor.author | Fuglseth, Kåre Sigvald | |
dc.contributor.author | Straum, Olav Kansgar | |
dc.date.accessioned | 2020-07-23T11:58:49Z | |
dc.date.available | 2020-07-23T11:58:49Z | |
dc.date.created | 2020-06-22T08:18:32Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Fuglseth, K. S. & Straum, O. K. (2020). Store sprik. Ei gransking av modulen «RLE i PEL» i grunnskulelærarutdanninga. Prismet, 71(2), 141-160. | en_US |
dc.identifier.issn | 2535-311X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2670034 | |
dc.description.abstract | Artikkelen presenterer resultat frå ei gransking av modulen religion, livssyn og etikk i den nye, norske femårige grunnskulelærarutdanninga frå 2017. Modulen er fastlagt i forskrifta for utdanninga og er obligatorisk for alle studentar. Undersøkinga byggjer først og fremst på materiale frå emne- og studieplanar, og viser store sprik mellom dei tolv lærarutdannings- institusjonane i den lokale implementeringa av dei nasjonale retningslinene for modulen når det gjeld organisering og innhald. Det var djupe faglege og politiske stridar kring innfø- ringa av faget, noko som kan forklare dei skilnadene vi har i dag. Formuleringa i forskrifta om ein «integrert modul» har vore gjenstand for vide tolkingar. På bakgrunn av dei publi- serte planane vurderer vi det slik at mange lærarstudentar ikkje vil få den utdanninga som forskrifta legg opp til, og at nokre institusjonar kan seiast å bryte med henne. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Prismet | en_US |
dc.relation.uri | https://journals.uio.no/prismet/article/view/8003/7181 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Store sprik. Ei gransking av modulen «RLE i PEL» i grunnskulelærarutdanninga | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Forfatterne, 2020 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Teologi og religionsvitenskap: 150 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Filosofiske fag: 160::Etikk: 164 | en_US |
dc.source.pagenumber | 141-160 | en_US |
dc.source.volume | 71 | en_US |
dc.source.journal | Prismet | en_US |
dc.source.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1816506 | |