Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHalvorsen, Pål
dc.contributor.authorLjunggren, Jørn
dc.date.accessioned2020-09-14T12:28:15Z
dc.date.available2020-09-14T12:28:15Z
dc.date.created2020-08-12T09:53:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHalvorsen, P. & Ljunggren, J. (2020). A new generation of business masculinity? Privileged high school boys in a gender egalitarian context. Gender and Education. doi:en_US
dc.identifier.issn1360-0516
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2677707
dc.language.isoengen_US
dc.publisherTaylor & Francisen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleA new generation of business masculinity? Privileged high school boys in a gender egalitarian contexten_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2020 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Kvinne- og kjønnsstudier: 370en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Sosiologi: 220en_US
dc.source.pagenumber15en_US
dc.source.journalGender and Educationen_US
dc.identifier.doi10.1080/09540253.2020.1792845
dc.identifier.cristin1822907


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal