dc.contributor.author | Ringstad, Karen Johanne | |
dc.date.accessioned | 2020-09-21T08:45:54Z | |
dc.date.available | 2020-09-21T08:45:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2678699 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - 2020 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | «Skolens arbeid med tidlig innsats, danning og livsmestring» – en kvalitativ innholdsanalyse av Stortingsmelding 6 (2019-2020) sin fremstilling av begrepene tidlig innsats, danning og livsmestring. | en_US |
dc.title.alternative | «Working with early intervention, formation and coping with life in school” | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 80 s. | en_US |